ความคิดสร้างสรรค์ แรงจูงใจ และการเชื่อมต่อทางธุรกิจ
ความคิดสร้างสรรค์และไมตรีจิตแบบไทยนั้นเป็นวัฒนธรรมที่ดีและเป็นมรดกที่สืบทอดกันมายาวนานคุณสามารถกำหนดประสบการณ์และกิจกรรมของคุณได้ลองจินตนาการถึงการสร้างประสบการณ์การเดินทางเยี่ยมชมสถาปัตยกรรมแทนการเยี่ยมชมหนึ่งในวัดที่โดดเด่นที่เป็นสัญลักษณ์ในระหว่างการท่องเที่ยวเพื่อเป็นรางวัล ลองไปเที่ยวจังหวัดเชียงใหม่ หรือลองไปพูดคุยผู้เชี่ยวชาญด้านการเกษตรเพื่อทำความเข้าใจกับคุณค่าความยั่งยืนของไทย หรือลองเรียนทำอาหาร ทำให้เป็นช่วงเวลาพิเศษในการกลับมาต่อไปที่กรุงเทพมหานคร
ประสบการณ์แห่งความสำเร็จ นี่คือตัวอย่างประสบการณ์ความสำเร็จ มาเพิ่มประสบการณ์ความสำเร็จของคุณไว้ในรายการของเรา
ความร่วมมือของทั้ง 3 องค์กร สำนักงานส่งเสริมการจัดประชุมและนิทรรศการ (องค์การมหาชน) หรือ ทีเส็บ จับมือสมาคมส่งเสริมการประชุมนานาชาติ (ไทย) หรือ ทิก้า และสมาคมไทยธุรกิจการท่องเที่ยว หรือแอ็ตต้า (ATTA) เป็นเครื่องมือสำคัญในการออกแบบแนวทางกลยุทธ์และแคมเปญทางการตลาดให้กับประเทศไทย มุ่งเจาะข้อมูลการตลาดเชิงลึกเพื่อเพื่อดึงดูดคู่ค้ากลุ่มธุรกิจภาคการจัดประชุมและการท่องเที่ยวเพื่อเป็นรางวัลรายใหม่ๆ จากตลาดสำคัญทั่วทุกมุมโลก
สุเมธ สุทัศน์ ณ อยุธยา
“ Thailand is well recognized as a motivational destination for incentive travel and meetings. Maintaining rapport and regularly updating new developments and facilities will ensure our top of mind status. “
ยุโรป
คุณสุเมธ สุทัศน์ ณ อยุธยา
คุณวิชิต ประกอบโกศล
จีน
คุณวิชิต ประกอบโกศล
คุณพรทิพย์ หิรัญเกตุ
“ Thailand is a unique, vibrant and diversified destination and suitable for all the divergent market. It is an honorable and great pleasure to be one of the M&I Champions to inspire Thailand to the World! “
อินเดีย, ลาตินอเมริกา, แอฟริกาใต้
คุณพรทิพย์ หิรัญเกตุ
Boontawee Jantasuwan
“ This ASEAN market is very interesting and important to Thailand, I believe we can develop and capture this market better by involving the private sectors so having the Market Champion is such a great way to go “
อาเซียน
คุณบุญทวี จันทสุวรรณ
Bert Chamrernnusit
“ Thailand is ready and the time is now! Looking forward to collaborate and share my insights with TCEB to drive more business events to Thailand ”
คุณเบิด จำเริญนุสิต
Kritsanee Srisatin
“ We wish to expand on successful initiatives previously established within the Australian market. We intend to leverage our solid relationships with buyers by providing unique products and focused on repeat business ”
โอเชียเนีย
คุณกฤษณี ศรีษะทิน
คุณบังอร จานสันเทียะ
รัสเซียและเครือรัฐเอกราช (CIS)
คุณบังอร จานสันเทียะ
คุณสุรวัช อัครวรมาศ
ไต้หวัน, ฮ่องกง
คุณสุรวัช อัครวรมาศ
Ravi Ganglani
“ The Japanese and Korean Market traditionally have been more into leisure and group serries business into Thailand, however the trend with the younger generation they see Thailand as a destination where meetings and incentives can happen and not just a weekend holiday destination. Ravi Ganglani “
ญี่ปุ่น, เกาหลี
คุณราวี กังลานี
Prachoom Tantiprasertsuk
“ Proud to share insider knowledge of what hidden treasures Thailand has to offer. International travelers will sample extraordinary local cultures crafted to amaze… ”
Area-based
คุณประชุม ตันติประเสริฐสุข
Punnaporn Wongjunpen
“ Successful brands produce the items to match with the majority of people in the market. Haute couture will create their tailor-made design to match each individual style with the touch of feeling luxury. Luxury market is one of the growing aspirational segments in Thailand\'s MICE industry as seen from its significantly increasing numbers. TCEB has strongly encouraged Thailand to continue being one of the Southeast Asia\'s largest destinations of luxury MICE. “
คุณปัณพร วงษ์จันทร์เพ็ญ
Chooleng Goh
“ To advocate and inspire other meeting venues to embrace the advantages of offering sustainable meetings and to assure international event organizers on their choice of a sustainable destination. “
Sustainability
คุณชูเลง โก
Nuntinee Chuachoowongse
India
MI Manager : Ms. Tanapat Sarobol (Fon)
TCEB Rep : Mr. Nitin Sachdeva - India
ผู้อำนวยการฝ่าย